2/07/2021

Összegzés - 2021. január

Szerencsére januárban még tudtam tartani az általam elképzelt tervet, 10 könyvet olvastam el a hónapban.


A hónap legjobbjai: Ílión, A nép igazsága, Ezekről hosszabban is írtam, a linkekre kattintva elolvashatjátok őket. Kiemelném még a Qualitylandet is, erről lehet a későbbiekben készül majd egy bejegyzés. :) 

A hónap meglepetése: Meló, a büdibogár

Egy álmoskás szombat délután céltalan böngésztem a Google Könyvek alkalmazását, amikor rátaláltam. Mivel ingyenes, gyorsan le is töltöttem a telefonomra. Valahogy így képzeli el az ember a modern mesekönyveket: humorosak, felnőtt fejjel is élvezhetőek, a történetek tanítanak, s mellette nem eszméletlenül nagy butaságok. Az író remekül reflektál a 2015-ös hazai helyzetre, ezen részeknél sokszor hangosan felröhögtem, nagyon jól sikerült visszaadnia az akkori érzéseket. Ha egyszer lesznek gyerkőceim (remélhetőleg két lány :D), biztosan fogok olvasni nekik belőle.

A hónap borzalma: Tornálja és az űrlények (Az alakváltó Renfek)

Még a hónap elején olvastam, akkor rendkívül jól szórakoztam bénaságán, napok múlva viszont már szomorú voltam miatta (konkrétan bűntudatot éreztem, hogy ennyire lepontoztam Dávid Endre alkotását). A mű első 10 oldalán még nem mutatkozik, milyen nehézségek várnak ránk a következőkben, de utána egy varázsütésre a helyesírás értéke elkezd a 0 felé közelíteni, a történet meg teljesen keszekusza lesz. A legnagyobb probléma, hogy ezt a Publio szó nélkül kiadta, nem tudom mit éreztek, amikor elérhetővé tették a nagyközönség számára. A tanulság: írjunk bátran, de egy szerkesztő és korrektor mindig legyen a közelünkben!

Tervek februárra: 1-2 héten belül érkezik bemutató Takács László és Szlobodnik Gábor A végzet prófétái című (KJK) könyvéről, innen is hatalmas köszönet druszámnak a dedikált példányért! :) Ezután pedig az új Agave könyveknek esek majd neki, ezek elég izgalmasnak ígérkeznek.

Jut eszembe, ha fent vagytok Molyon, akkor jelentkezzetek a kihívásra, amit A nép igazságához készítettem! ;) Illetve egy kérdés: legyen Facebookos oldal/csoport? Amennyiben igény van rá, és aktív is lesz, szívesen megcsinálom. :)

Most Ti jöttök! Miket olvastatok januárban, melyik tetszett és melyiktől émelyegtetek? Írjatok itt, vagy molyon, mindenhol szívesen olvasom. 

1 megjegyzés:

  1. Nekem két kedvencem is lett januárban: Edgar Cantero: Kotnyeles kölykök és Andri Snær Magnason: LoveStar. Mindkettő nagyon jó kis könyv a maga nemében. A hónap borzalma meg nekem is az volt, ami neked. :D

    VálaszTörlés

Ne tartsd magadban, de kérlek ésszel kommentelj! A nem ide illő tartalmak minden esetben törölve lesznek!