6/06/2022

Mi készül az üstben? - Tervek a jövőre nézve

    Az utóbbi időszakban nem voltam/voltunk valami aktívak, de jelentem megvagyunk mindannyian. :) Lassacskán másfél éves lesz a blog, ennek apropóján gondoltam megosztom veletek, mire is számíthattok az elkövetkezendőkben.

    Ha minden jól alakul, akkor az Ünnepi Könyvhéten két nap is kint leszek. Pénteken Tarja új könyvének bemutatóján találhattok meg (esemény itt), szombaton pedig a Galaktika és a Gabo dedikálásain igyekszem részt venni. Szóval ha van kedvetek egy kicsit beszélgetni, vagy csak odaköszönnétek, gyertek nyugodtan, nem harapok. :)

   Rengeteget gondolkoztam, hogy a blogot milyen irányba vigyem tovább. Az biztos, hogy érzésem szerint a heti 1-2 bejegyzéses felállást már kinőttük, viszont sokszor közbeszól az élet és ennél többet nem tudunk posztolni. A megoldást egyelőre abban látom, hogy még 2-3 szerzővel bővítjük a gárdát. Ennek megfelelően ha úgy érzitek, hogy szívesen írnátok a blogra, akkor egy bemutatkozás, illetve egy könyv-, film-, albumértékelés csatolásával jelentkezzetek az ustfelugyelo@gmail.com címen. Természetesen mindenkinek küldök majd visszajelzést! :)
   Új rovatokkal készülök a jövőben, többek között szeretnék jobban elmerülni a magyar fantasy szerzők munkásságában, ehhez már be is szereztem pár kötetet. :) Folytatódik az Ídesanyám kedvencei, remélhetőleg ti is találtok majd közte kihagyhatatlant. Időről-időre kivesézem az engem érdeklő megjelenéseket, ezek kapcsán igyekszem exkluzívabb tartalmakkal jelentkezni. Az összegzéses posztoknál áttérek a negyedéves formátumra, hogy őszinte legyek, azokat a bejegyzéseket annyira nem szeretem összehegeszteni. Főzés terén mostanság elhagyott az ihlet, úgyhogy kevesebb recept lesz az oldalon, de nem tűnik el. :)
   Nem tudom, hogy lenne-e igény arra, hogy olykor videós formában jelentkezzek be, akár Insta live, akár csak csomagbontás szintjén. Ha erről visszajeleztek, azt nagyon megköszönöm, sokat segítene a tervezésben. :)

   Végül, de nem utolsó sorban szeretném megosztani veletek, hogy megérkezett az első támogatás a blog számára: L. Beáta, ezúton is nagyon köszönöm neked, ha nem bánod, a támogatói oldalon feltüntetem a neved! :) A bejövő összeget már fel is használtam, segítségével sikerült jó áron megszerezni a Hellsing manga összes részét magyarul, így a közeljövőben arról is érkezik majd bejegyzés. :)

Nos, mára ennyi, nagyon köszönöm, hogy a blog olvasói/követői vagytok, tartsátok meg jó szokásotokat! :)

BenGa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne tartsd magadban, de kérlek ésszel kommentelj! A nem ide illő tartalmak minden esetben törölve lesznek!