3/01/2021

Összegzés - 2021. február

Sziasztok! 

A mai napon ki is szabadultam a kórházból, így jöhet február összegzése. :)


 
 
Sajnos nem sikerült annyi könyvet elolvasnom, mint terveztem, ebben nyilván közrejátszik az is, hogy az utolsó héten kórházban voltam, ott pedig egyáltalán nem volt sok kedvem a létezéshez sem... Annak viszont örülök, hogy egy újabb kultikus könyvet húzhatok le a listáról: a Harcosok klubja nekem tetszett, bár valahol kicsivel többet vártam tőle.
 
A hónap legjobbjai: Földönkívüli, Máglya, A vezércsel
 
Róluk külön posztok is születtek, a linkekre kattintva elérhetőek. 
 
A hónap borzalma: Nemlétező szavak enciklopédiája
 
Nem tudom egyszerűen hova tenni ezt a könyvet. Az elején még átjött a kicsit gagyinak ható poénok tömkelege, meg az a tipikus 'magyar vígjáték' érzés, de utána az egész átcsap egy értelmetlen és céltalan katyvaszba. Kár volt rejtve utalni arra (lásd a könyv borítója például), hogy ez olyan mű lesz, mint bármelyik Rejtő, még a nyomába sem ér. Öröm az ürömben, hogy a Könyvudvarban vettem 290-ért, annyit talán ért. 

Tervek márciusra: Megint sok jó könyv érkezik majd, illetve tényleg ideje a már régóta várakozó kötetekre is sort keríteni... Takács László és Szlobodnik Gábor kaland-játék-kockázat könyvével még adós vagyok, annak értékelése a héten érkezik is!

Ha bármi ötletetek, kérésetek, esetleg észrevételetek van a bloggal kapcsolatban, ne tartsátok magatokban! :)

BenGa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne tartsd magadban, de kérlek ésszel kommentelj! A nem ide illő tartalmak minden esetben törölve lesznek!