12/22/2021

Kik is csinálják a blogot? Negyedik rész: Gabi

 

Török Gabriella vagyok, 45 éves, Kőbányán élek. Voltam már recepciós, pénzügyi asszisztens, liftkezelő, könyvtáros, tolmács, fordító és egyetemi oktató is. Egy ideje viszont azt a munkát végzem, amit mindig is szerettem volna: nyelvtanár vagyok.




Bármilyen iskolába jártam, mindig én voltam az az osztálytárs, aki az összes kötelező olvasmányt fejezetre és oldalra beosztva az utolsó betűig elolvasta; a kötelező verseket nemcsak megtanulta, de szerette is. Ha vendégségbe megyek, egészen biztosan végig böngészem a könyvespolcot; ha új könyvet vásárolok, megszagolom és a könyvesbolt látogatást vasárnapi délutáni hosszú programnak tekintem. Szerintem a nyelvtan izgalmas tantárgy, a nyelvészet szép és érdekes, a nyelvtanulás pedig játék, móka és kacagás.

Sokáig a munka mellett a tanulás töltötte ki a szabadidőmet, ezért szakirodalomba merültem, mára azonban vissza tudtam térni a könyves kikapcsolódáshoz. Mivel anyuka vagyok, illetve két unokahúg és egy unokaöcs büszke nagynénje, ezért sok ifjúsági regényt is olvasok az ő ajánlásukkal. Ezen kívül minden olyat, ami lányoknak, lányokról, nőknek, nőkről szól. Ez nem jelent feltétlenül csöpögős, romantikus irodalmat, de ha teljes agymosásra vágyom, nem baj, ha már a könyv elején tudom, hogy boldog vége lesz.

BenGával több kapcsolódási pontunk is van, egyrészt már-már családtagok vagyunk, másrészt a bélbetegsége sem idegen számomra. Amikor először megkért, hogy írjak a blogra, vonakodással teli izgalommal fogtam hozzá, mert számomra az írás olyan hobbi, amit sosem mertem a nyilvánosság elé tárni. Ráadásul, ha valamiben, akkor a könyvekben biztosan nem egyezik az ízlésünk BenGával. Aztán rájöttem, hogy ez itt Az oroszlán üstje, néha kell bele egy kis édesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne tartsd magadban, de kérlek ésszel kommentelj! A nem ide illő tartalmak minden esetben törölve lesznek!