9/03/2021

Összegzés - 2021. július-augusztus

Sziasztok! Eltelt újabb két hónap, összegyűjtöttem, miket sikerült elolvasni. :) 16 könyv, köztük több kisregénnyel, augusztus második felében azok jobban csúsztak. 10 könyvről poszt is készült, ezeket lentebb linkelem. :)



Adrian Tchaikovsky: A pusztulás gyermekei 

Ezekből elég sok kedvencet is avattam, főleg Tchaikovsky művei nyerték el a tetszésemet, illetve Chris Carter könyvei. Természetesen nem hagyhattam ki Weir újdonságát sem, ami szintén zseniálisra sikeredett. :) Amint az értékelésekből olvashatjátok, jó kis időszakot zártam, egyetlen borzasztó alkotással volt dolgom, ez pedig A hortobágyi cápa. Lehetséges, hogy én nem tudtam teljesen ráhangolódni az iszonyat agymenésre, de ennél a szösszenetnél még véletlenül sem működött egyik felvonultatott elem sem. Bugyuta magyar humor, végtelenül abszurd helyzetek és érdektelen karakterek. Kíméljétek meg magatokat, és még véletlenül se kerüljön a kezetek közé!

Augusztusban új blogtársunk lett Gabi személyében, bemutatkozását és első értékelését itt olvashatjátok! Fogadjátok szeretettel! :)

Ti miket olvastatok mostanság? Van olyan könyv, amit mindenképpen ajánlanátok? Ne tartsátok magatokban! ;)

BenGa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne tartsd magadban, de kérlek ésszel kommentelj! A nem ide illő tartalmak minden esetben törölve lesznek!